2013. szeptember 1., vasárnap

BEZÁROM

Jó, nem tetszik a blog. Szarul írok. Unalmas a sztori. Értem én. Minek komizzatok ha egyszer nem vagytok rá kíváncsiak. Én vágom. De akkor minek iratkoztatok fel? Rosszul esik, hogy majdnem 20 feliratkozó után 0(!!!) komit kapok 4 nap után is:c Most nagyon csalódott vagyok, így az összes blogomat bezárom, talán majd egyszer kezdek egyet ha megnyugszom. Addig is sziasztok:)x Majd valamikor jelentkezem:) A többi blogomat elajándékoztam, de azon is gondolkoztam, hogy bezárom:) Hát azért köszi:/

6 megjegyzés:

  1. Szia!Figyelj ne zárd be a blogodat!Tudom,hogy nagyon szar az ha nem kapsz komit!Én is tudom...eddig 3 blogomat zártam be ezek miatt.Figyelj!Kitaláltál egy történetet ami nem sablonos!Ez már jó!Nem az a Egymásba botlanak-pár nap után már járnak-gyerek-házasság!Utálom az ilyeneket!De a tiéd más! És ne ess kétségbe!Ügyesnek tartom az írásodat!Kommik?Lesz majd ne izgulj!Még csak az elején vagy!Ü-GY-E-S V-A-GY!!Már díjad is van csajszi!Hey!
    Remélem nem bántottalak meg!Ha meg igen akkor elnézést!Tényleg!

    Puszil:Edina K.*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy köszönöm szépen:) csak miattad nem fogom abbahagyni:)<3 köszönöm a komit:) áááá imádlaaak*--*<3333

      Törlés
  2. Nehogy abba hagyd!!!Attól még hogy sokan nemkomiznak azért ne!!Lusták komizni azt cső!!!DE nehogy abba hagyd!!!

    VálaszTörlés
  3. folytasd!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Orulnel hogy van 20 feliratkozod. Valakinek meg ennyi sincs. Ha nem komiznak akkor nem, ne hisztiz, ne zard be a blogot ilyenek miatt.

    VálaszTörlés
  5. Még csak ma találtam a blogodra de nagyszerű eddig. Sajnálom , hogy bezártad remélem majd azért folytatni fogod! Sok sikert.

    VálaszTörlés